marți, 1 iulie 2008

Balsam fara clatire, pt "ondulate"

Am descoperit balsamul ce nu necesita clatire acum 4 ani. Primul pe care l-am folosit a fost si cel mai bun de pana acum, dar din pacate nu se mai gasete pe piata romaneasca, KMS. Daca plecati in afara tarii si aveti norocul sa gasiti produsele, isi merita toti banii, chiar mai multi.
Anul trecut am mai descoperit unul, de la Tony&Guy. E mai mult un balsam cu efect de spuma, destinat parului ondulat. Va ajuta sa il aranjati natural si il cuminteste. Eu nu am incercat sa renunt la balsamul normal atrunci cand l-am folosit. Daca aveti parul nici drept, nici ondulat, stiti textura aceea nedefinita care ne scoate din sarite, pana la nivelul umerilor si filat, e produsul perfect. O sa obtineti niste bucle naturale si sexy, cam ca cele de la apa marii, intr-un minut.

Niciun comentariu: