sâmbătă, 24 mai 2008

L'Occitane, o noua gama


Acum cateva zile ma plimbam pe Calea Victoriei, asa fara rost, prin magazine. Nu cautam ceva anume, dar am intrat in magazinul L"Occitane", atrasa de un afis din vitrina despre o noua gama de produse cu orez rosu organic pentru tenul cu exces de sebum.
Cum tocmai aveam nevoie de un gel pentru curatarea fetei care sa fie si demachiant in acelasi timp (mi-e lene sa fac doua operatiuni cu aceeasi finalitate), am intrat ferm hotarata sa imi achizitionez un produs din aceasta gama.
Am cerut sfatul unui "consilier" ( nu se mai numesc vanzatoare, in caz ca nu stiati), numai ca am avut surpriza ca domnisoara sa nu stie in ce proportie respectivle produse sunt organice ( in general au un procent mai mare de 80% de substante organice). Mi-a spus ca are produse biologice daca vreau.
Ok, ma bucur pentru voi, dar gama cu orez rosu organic?
"Nu stiu." Am plecat, dar o sa incerc oricum aceste produse intr-o zi.

Niciun comentariu: