sâmbătă, 17 mai 2008

Fixeaza machiajul


Ce?
Cum ce?
Apa termala. A fost descoperirea anului pentru mine...pe pleoapele mele nu statea niciun fard, pana am descoperit acest mic truc. Dupa ce termin cu tot ritualul de schimbare la "fata"= machiaj, pulverizez de la o distanta de vreo 20 de cm apa termala pana mi se acopera fata de un strat fin de picaturi (ma gandesc ca sunt acoperita de un strat de roua, tare bine e....). In maxim 3 minute se usuca si machiajul tine mult mai multe ore decat inainte.
Iar cand mi-e foarte lene dimineata sau nu am timp sa stau sa astept 10 de minute sa imi intre crema in fata inainte de a aplica fondul de ten, imi puleverizez apa minune si pe post de baza de machaij. Tamponez cu un disc ..e voila...esti gata de urmatoarea operatie in mai putin de un minut.
Apa termala: Vichy, Avene, La Roche Posay, intre 25-35 RON.
Varianta ieftina: apa minerala naturala Evian Brumisateur, 8 RON , in hipermarket. e
Excelenta pentru a te racori pe plaja.

Niciun comentariu: