sâmbătă, 26 aprilie 2008

Ma intereseaza aspectul pielii mele inca de cand eram adolescenta si in Romania nu existau informatii despre ceea ce trebuie sa faci pentru a avea o piele sanatoasa si frumoasa. Nu stiam atunci prea bine ce inseamna ingrijirea in 3 pasi simpli si nu mai tin minte acum cine mi-a insuflat grija pentru pielea mea, grija care trebuie sa vina si din interior si din exterior.
Am inceput cu produse din gama nemteasca Odin, crema hidratanta, lotiune tonica si gel demachiant, toate pentru ten mixt (tenul meu). Prietenele mele se machiau, dar nu isi ingrijeau pielea. Mult timp dupa asta nu au inteles de ce trebuie sa te demachiezi in fiecare dimineata si in ficare seara, mai ales daca nu te-ai machiat. Unele persoane nu inteleg nici azi.
Azi lucrurile stau altfel, dar parca e din ce in ce mai greu sa stii ce e bine pentru pielea ta, pentru ca informatiile sunt multe, produsele si mai multe, exista si controverse, exista mult prea mult marketing si branding. Nu mai cumparam un produs doar pentru calitatile lui, ci pentru ca e L'Oreal, Wella, Avene, Dior, Chanel sau cine stie ce alta marca pretentioasa de produse profesionale.
Nu am studii in domeniu, ci doar o imensa pasiune pentru o piele frumoasa fara sa fie acoperita de nu stiu cate straturi de fond de ten, pentru unten sanatos si radiant. De-a lungul anilor am observat ca toate prietenele mele si chiar persoane pe care abia le-am cunoscut ma intreaba : dar eu ce crema sa imi cumpar, ce a mai aparut nou pe piata, cu ce sampon sa ma spal daca..., etc. Si nu sunt persoane fara acces la informatie, sunt doar persoane care pur si simplu nu mai au chef sa citeasca acelasi lucru in toate revistele, fara accente personale. daca te iei dupa reviste, toate sunt bune. Si toate stim ca nu e chiar asa.

Niciun comentariu: